Na jakie tematy pisać bloga?

6/16/2017 10:37:00 AM

Cierpisz na brak weny? Nic Cię nie może specjalnie zainspirować do napisania kolejnej Epopei na miarę Tomcia Palucha? Na swoim blogu widzisz pustkę, a nowych czytelników nie przybywa? Po głowie chodzą Ci myśli destrukcyjne? Chcesz rzucić blogowanie w cholerę, bo to nie dla Ciebie? Uwaga uwaga! Przybywam z pomocą. Będę niczym Batman! Albo lepiej nie, bo chatę mu spalili. Będę niczym powertatko. Będę sobą i uratuję Cię przed brakiem pomysłów. Dzięki mnie staniesz się bogaty niczym rybak z Somalii. Podrzucam Ci leniuchu tematy na bloga, które zawsze będą na czasie i które możesz wykorzystać do podboju Internetów.

Styczeń


-Gdzie spędziłem Sylwestra
-Sylwester bez dzieci – zalety i wady
-Moje postanowienia noworoczne
-Podsumowanie minionego roku
-WOŚP – pomagać czy pierdolić?
-A kij z Owsiakiem
-Co zamówiłem (am) na Aliexpress
-Wracam do wagi sprzed świąt. Jak to zrobiłem (am)
-Miliard pomysłów na prezent, z okazji dnia babci
-Miliard pomysłów na prezent z okazji dnia dziadka
-Dojebało śniegiem. Czy to koniec świata?
-Podsumowanie miesiąca

Luty

-Ferie zimowe! – szkoda, że już nie jestem uczniem
-Dlaczego Luty ma tylko 28 dni?
-Jak ubrać dziecko na zimowy spacer
-moja zimowa sesja
-Jak łatwo odmrozić zadek na zimowej sesji
-Miliard pomysłów na walentynkowy prezent
-Gdzie spędzić walentynki
-Czy po ślubie obchodzi się walentynki?
-Magiczne walentynki. Czyli o tym jak zniknąłem na kilka dni.
-Jak przeżywam okres postu
-Podsumowanie miesiąca

Marzec


-Gdzie ta pieprzona wiosna
-Miliard najlepszych prezentów na dzień kobiet
-Jak spędzić dzień kobiet
-Walczmy o prawa kobiet
-Czy feminizm jest zły?
-Jebać feministki
-Jak obchodzić dzień wiosny
-Jak zrobić marzannę
-Marzanna sztuczna czy żywa?
-Dlaczego wsadzili mnie na 24 za żywą marzannę
-Pierwsze słońce! Czas na latanie w bikini po balkonie
-Sesja zdjęciowa
-Podsumowanie miesiąca

Kwiecień


-Jak przygotować śniadanie Wielkanocne
-Wielkanocne posiłki mogą być zdrowe – Czyli jak przygotować je po wegańsku
-Czy Jezus był weganinem?
-400 pomysłów na prima aprilisowe żarty
-Przyszło zamówienie z aliexpress. Jesteście ciekawi?
-Nigdy więcej nie zamówię nic na aliexpress
-Moje nowe zamówienie na aliexpress
-Dlaczego kocham wiosnę
-Moja pierwsza wiosenna sesja
-Dzień ziemi. Jak go obchodzę?
-Dlaczego dzień ziemi jest ważny w moim życiu?
-Podsumowanie miesiąca

Maj


-Gdzie pojechać na długi weekend?
-Jak fajnie spędzić długi weekend nie ruszając się z domu?
-Tragiczny długi weekend
-Czym dla mnie jest konstytucja
-Zakwitły kasztany, czyli jak zdać maturę
-Jak dobrze przygotować się do matury
-Gdybym mógł cofnąć czas, to zdałbym maturę bez problemu
-Sesja zdjęciowa
-Miliard pomysłów na prezenty z okazji Dnia Matki
-Jestem matką! Mam moc
-Jestem matką! Nikt mi nie pomaga
-Jestem lepszą matką niż ty, 10 powodów
-Jestem najlepszą matką niż ty, 10 powodów
-Jestem lepszą matką niż Twój mąż!
-Nie jestem matką, ale dostałam prezent
-Jestem matką, ale nie dostałam prezentu
-Jestem matką, zamówiłam sobie prezent na aliexpress
-Co lubię w sobie jako matka?
-Jestem matką, a nie mam dzieci? Komu mam kupić prezent? 
-Matka! Jest tylko jedna! Czyli impreza u wujka Staszka
-Nie mam faceta a jestem w ciąży! Jedna kreska na teście nie może kłamać
-Podsumowanie miesiąca
-Miliard pomysłów na prezent z okazji dnia dziecka

Czerwiec

-Dzień dziecka. Moje dzieci dostały tyle prezentów
-Konkurs z okazji dnia dziecka. Czyli do wygrania ucho do kubka.
-Gdzie pojechać na wakacje?
-Gdzie pojechać na wakacje z dzieckiem?
-Wakacje przed sezonem, czyli przesłodzona recenzja biura podróży „kopniemy Cię w Dupę”
-I znowu bachory będą w domu…
-Moje dziecko nie zdało, co robić?
-Dlaczego szkoła jest zła?
-Pieprzyć szkołę
-Głosuję na.. 
-Miliard pomysłów na prezent z okazji dnia ojca
-Dlaczego ojciec jest ważny
-Tęsknię za swoim tatą
-Rozpoczęło się lato, czyli dlaczego stonka zjada kartofle?
-Sesja zdjęciowa
-Podsumowanie miesiąca

Lipiec


-Międzynarodowy dzień psa! Czyli o tym jak adoptowaliśmy naszego przyjaciela.
-Światowy dzień pocałunku. Kiedy zrobić to po raz pierwszy?
-Gorąco, że aż piecze, czyli recenzja maści na ból dupy.
-Letni wypad pod namiot. Wady i zalety
-Ukradli nam namiot, czyli co robić w takiej sytuacji?
-Imieniny Krzysztofa (każdy ma jakiegoś w rodzinie;) 
-Na kiedy najlepiej zaplanować urlop i dlaczego w lipcu?
-Polskie morze, nie mogę się doczekać urlopu!
-Kurwa! Lało przez dwa tygodnie. Dlaczego nie warto jeździć nad polskie morze
-Polska ma morze na północy, czy to normalne?
-Za Kazia Wielkiego mieliśmy dwa morza.
-Co robić nad morzem gdy pada? 10 pomysłów
-Po urlopie, czyli jak wrócić do rytmu pracy bez uszczerbku na zdrowiu.
-Mam depresję, czy to przez kaszankę?
-Szef zarzucił mnie pracą. Podły skurwiel
-Szef przeczytał mój poprzedni post, czyli jak przekonać przełożonego, by nie zwalniał nas z pracy?
-Sesja zdjęciowa
-Podsumowanie miesiąca

Sierpień


-Żniwa, czyli dlaczego warto pokazać dziecku Polską wieś
-Jak dojść do siebie po dożynkach?
-Czy dożynki mogą być przyczyną rozwodu?
-Kompletowanie wyprawki do szkoły. 100 najpotrzebniejszych rzeczy
-Gdzie na długi weekend? 
-Sesja zdjęciowa
-Posumowanie lata
-Podsumowanie miesiąca
-Dlaczego kolejne lato będzie lepsze?

Wrzesień


-Rozpoczęcie roku szkolnego. Moje dziecko wyglądało najlepiej
-Czy puścić dziecko do 1 klasy? 
-Jebać PiS
-Jebać PO
-Jebać sejm
-Będę sam uczyć swoje dzieci. 10 powodów dla których warto to robić.
-Nowi koledzy mojego dziecka. Jakie wrażenie na mnie wywarli
-Jeden kolega mojego dziecka jest nieszczepiony. Jak sobie z tym poradzić?
-Dlaczego warto zmienić szkołę dziecka już we wrześniu?
-Wreszcie dziecko chodzi do szkoły. Koniec z nianią
-Ile oszczędzam na chodzeniu dziecka do szkoły?
-Sesja zdjęciowa
-Podsumowanie miesiąca

Październik


-Miesiąc Maryjny. Czyli co to dla mnie znaczy?
-Dzień Nauczyciela? Jak wytłumaczyć dziecku, że nie są oni tacy źli
-Nauczyciele krzywdzą moje dziecko! Dlaczego prace domowe powinny być zakazane
-Jesień! Nareszcie
-Grzybobranie. Jak odróżnić borowika od pieczarki?
-Zatrucie borowikiem. Jak sobie z nim poradzić?
-Studenci zaczynają rok! Niech ruszą dupy leniuchy
-Chciałbym być studentem
-Dlaczego nie dostałem się na studia
-Studia nie są potrzebne do niczego. Mam Playstation
-Jesienna sesja zdjęciowa
-Podsumowanie miesiąca

Listopad


-Jak radzić sobie z jesienną depresją
-Jesień w lesie. Niezapomniane wrażenia
-Jestem patriotą! Idę na marsz!
-Dostałem kamieniem. Dlaczego więcej nie pójdę na marsz?
-Święto zmarłych. Pamiętajmy o grobach bliskich.
-Jak nie przepłacać za znicze. Moje 10 rad.
-DIY – znicz ze skórki od banana
-Co mnie spotkało na cmentarzu?
-Cmentarz to nie wybieg! Czyli załóż majtki suko!
-Zapomniałam założyć majtek na cmentarz. Wady i zalety
-Niepodległa Polska, czy aby na pewno?
-Top 10 koszulek patriotycznych
-Podarłam koszulkę patriotyczną na dyskotece. Takiej szmaty więcej nie kupię
-Wróżby Andrzejkowe. Top 123
-Czy wierzyć we wróżby Andrzejkowe?
-Wróżby Andrzejkowe się sprawdzają, czyli o tym jak ukradli mi samochód
-Gdzie iść na ostatki
-Gdzie iść na ostatki bez dzieci?
-Sesja zdjęciowa
-Podsumowanie miesiąca

Grudzień


-Miliard pomysłów na mikołajkowe prezenty
-Czy mikołaj istnieje?
-Mikołaj istnieje naprawdę! Moja paczka z Zaful
-Mikołaj to ściema. Nie ucz o nim dzieci
-Przygotowania do świąt, czyli moja wigilia będzie najlepsza ever
-Jaką choinkę wybrać? Sztuczną czy żywą.
-Choinki też mają uczucia! O tym dlaczego wybrałam sztuczną.
-Sztuczne to są cycki Chodakowskiej, o tym dlaczego wybrałam żywą.
-Kalendarz adwentowy – DIY
-Tradycyjne święta są nudne, czyli moja wycieczka do Syrii
-Co dostałam pod choinkę?
-Miliard pomysłów na prezent pod choinkę
-Nie kupuj plastikowych zabawek!
-Drewniane zabawki są lepsze, bo nie zawierają cukru
-I znowu nie poszło w cycki, czyli przejedzenie świąteczne
-Gdzie na sylwka?
-W czym na Sylwka?
-Pierdolę sylwka
-Ten rok był okropny
-Kolejny rok będzie lepszy
-Sesja świąteczna
-Podsumowanie miesiąca
-Podsumowanie roku


Blogi wyłącznie Parentingowe:

-Moje dziecko stuknęło się w kolano – wpływ szczepionki 5 w 1 na rozwój dziecka
-Dalajlama nie był szczepiony, a żył wiele lat!
-Kaczyński się szczepi, to i ja! Podążanie drogą swojego idola.
-Dziecko z gołą dupą na plaży. Obrzydzające, czy normalne?
-Rozszerzanie diety, dlaczego kupka mojego dziecka ma taki kszałt
-Moje dziecko będzie pulmonologiem, czyli wróżenie z kupy
-Jak przyspieszyć rozwój dziecka, czyli nauka nocnika przed 5 miesiącem życia.
-Wyprawka dla dziecka. 
-Karmienie piersią, czy mieszanką
-Nie karmisz piersią, nie masz prawa nazywać się rodzicem
-Dlaczego mieszanka nie jest zła?
-Moje piersi wyglądają okropnie, czyli 8 lat karmienia.
-Nie mam czasu na ciepłą kawę, czyli przygotowywanie zdjęć na Insta
-Dieta matki karmiącej, fakty i mity ściągnięte z bloga Hafiji
-Skąd się biorą dzieci, czyli dlaczego w zimie nie ma bocianów?
-DIY - jak zrobić dziecko?
-Co spakować doporodu? - ranking najlepszych gier planszowych
-Jak szybko urodzić dziecko?
-Cesarka czy poród naturalny i dlaczego cesarka?
-Planowanie rodziny, czyli jak prawidłowo badać śluz?
-sesja noworodkowa
-Moje dziecko ma więcej zębów ode mnie, co robić?
-klapsy, czyli jak bezpiecznie bić dzieci?
-Nie bije moich dzieci! - klapsy się nie liczą
-Moje dziecko uczy się angielskiego! - fiszki dla niemowlaków.
-Brudne dzieci to szczęśliwe dzieci - reklama proszku do prania.
-Czy puścić dziecko do żłobka?
-Jak nauczyć dziecko chodzić?
-Jak nauczyć dziecko mówić?
-Jak nauczyć dziecko zarabiać pieniądze?|
-Na rynku z niemowlakiem, czyli mój sposób na szybki zarobek
-Konkurs z canpol babies..
-Konkurs z kapitanem nauką
-Raz do roku urodziny bloga
-Raz do roku imieniny bloga
-Jaka jest idealna matka – moja autobiografia
-Jaki jest idealny tata – biografia powertatka (hahaha:)
-Czy chodzić z dzieckiem do kościoła?
-Na co przeznaczam 500 plus?
-500 plus, jestem przeciwko, ale biorę
-Co robić by dostać 500 plus?
-Pedofilia wśród księży w mojej parafii (cholera! Dlaczego nikt o tym nie pisze?)
-Jak dbać o skórę dziecka?
-Seks przy dzieciach, dlaczego adrenalina jest potrzebna na co dzień?
-Miliard grzechów popełnianych przez rodziców (tyczy się tych samozwańczych parentingowych guru)
-Jedyny sposób na …. (to samo co wyżej)
-Tej rzeczy nigdy nie zrobię swojemu dziecku (to samo..)
-O co proszą mnie czytelnicy? (i znowu....)
-Czy ilość dzieci wpływa na jakość wychowania? (…)

Jeżeli w jakikolwiek sposób udało mi się ciebie zainspirować,to napisz do mnie mejla, a z przyjemnością wyślę Ci swój numer konta.:)
Nie no dobra.. Dzisiaj za darmo. Kolejnym razem dostęp będzie przez wysłanie sms :)
Jeżeli Ci się spodobało, to podaj dalej. Wielu blogerów cierpi, a my możemy im w tym ulżyć: P
Pozdrawiam

53 komentarze:

  1. "Pieprzyć szkołę" - Najlepszy temat :D :D :D Do szkoły to u nas daleka droga (dosłownie i w przenośni), ale zafundowałeś naprawę imponującą listę przykładowych tematów. Kilkanaście (czytaj prawie wszystkie) sobie zapisuję, a nóż może najdzie mnie wena... :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! No Tobie chyba brak weny nie grozi :) Sporo tych tematów o sesjach zdjeciowych, ale w sumie one ostatnio takie modne.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie mówię, że sesje sa złe. Wrecz przeciwnie, jednak gdy na kilku blogach pod rzad sie na nie trafia,, to słabo..

      Usuń
  3. Imponująca lista... Wprawdzie zalatuje mi tu mocnym sarkazem ale cóż są tematy które pojawiają się na co 5 blogu i tego się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuję, by mój saekazm był tak dobry jak dr. Housea

      Usuń
  4. He he niektóre tematy są niezłe. Ja jakoś nie cierpię na brak weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym potrafił czytać tak szybko jak ty, to tez bym nie cierpial&
      ;)

      Usuń
  5. Po co robić brzuszki jak można wejść na Twój blog i mieć trening bez wysiłku?
    A w maju w Twoim przypadku uciekł jeden temat 😂 - mógłbyś się odnieść do nazwiska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Post o nazwisku już był;) gdzieś pod kobiec lwietnia:)

      Usuń
  6. Super😁 lubię ten rodzaj humoru. He he canpol babies😆

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje, co ja bym bez Ciebie zrobila... Post jak na zamowienie, bo ostatnio stale na brak weny narzekam. ;)
    Przy niektorych tematach otwarcie parsknelam smiechem i dzieci zaczely zagladac mi przez ramie, zeby sprawdzic z czego matka sie smieje. Dobrze, ze czytac jeszcze nie potrafia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę smiechu, niektóre pomysły całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze można przestać pisać bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Zawsze można zakończyć bieg metr przed metą, ale czy o to chodzi?

      Usuń
  10. hehehe dobra lista...jak będę cierpieć na brak weny na pewno się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko najpierw trzeba wziąć numerek;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jak każdy mój post. Tylko kazdy inspiruje do czego innego.

      Usuń
  12. Och, dzięki że poprawiłeś mi humor. Gdyby nie dystans do siebie, pewnie bym musiała zamknąć blog i przestać pisać. Ale uśmiałam się, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że lista imponująca 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Lista ogromna! Ja gdy weny nie mam, po prostu nie pisze, nic na siłę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy nie mam weny, to czytam swoje wczesniejsze wpisy i zaraz wena wraca. Polecam.

      Usuń
  15. Świetne, zapisuję ;) będę korzystała w potrzebie 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Wszystko dozwolone, byle z umiarem😄

      Usuń
  16. Świetne, zapisuję ;) będę korzystała w potrzebie 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra, my się tu śmiejemy, a tymczasem można znaleźć w sieci mnóstwo blogów, które od lat stosują podobny scenariusz :D
    Ps.: Mój tata jest Krzysztof! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie poniekąd stad czerpałem "inspirację" - blogerzy kochają to słowo;).
      Pofobnie powstała Mariolka Paranienormalnych.

      Usuń
  18. wiesz chyba nie skorzystam z Twojej listy wole swojego bloga prowadzić po swojemu :P wybacz nie będę modna trudno nie pisze tak jak wszyscy ale kto mnie czyta to wie :D Pozdrawiam Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to samodzielnie? Przecież to jest niezgodne z normą pn-en 6458835..

      Usuń
  19. Nie brakuje mi własnych pomysłów:)

    Pozdrawiam!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora lista, w takich chwilach cieszę się, że na moim blogu są zwykle tylko rysunki, aż głowa może rozboleć o tylu poważnych tematów:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten o stonce zapisuje jest the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buahahah :D No, generalnie kupa śmiechu, ale o niektóre się obrażam ;) Co masz do zimnej kawy, przecież zdjęcie na insta musi być ;) Konkurs z Kapitanem Nauką u siebie miałam (ej, mają naprawdę fajne rzeczy) i angielskiego dzieciaka uczę, bo jestem nauczycielką. Całe szczęście moje piersi (jeszcze) nie wyglądają okropnie i nie mam zamiaru jebać PO, PISu ani nikogo w ogóle na swoim blogu jebać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak w ogóle to fajnie widzieć, jak wielu komentujących rzeczywiście czyta nasze wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma co, zaraz w kalendarzu lipiec i jak nic, na co którymś blogu będzie o psach, pocałunkach, morzu, namiocie i kaszance... Zgadnij dzięki komu?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dołożę do wielu z tych propozycji frazę w "stylu vintage", to mam gotowca :-) Możesz być pewny, że udało Ci się mnie rozbawić. Bardzo cenne, szczególnie, że dziś wstałam lewą nogą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Imieniny Krzysztofa zrobiły mi dzień :) Dzięki za inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O popatrz, szkoda, że odeszłam od parentingów, bo bym wykorzystała na maksa. Brawo za kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  28. Lista bombowa :) Ale pominąłeś tematy modowe ;) W czym na sylwestra, na dzień babci, na randkę, na maturę i generalnie na wszytskie 365 dni w roku :))

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurcze! Super spis! A wiesz co podoba mi się najbardziej - nie sam temat, jaki podajesz, ale nieszablonowe podejście do niego. Bo pisać tak jak wszyscy jest łatwo, a inaczej - to już wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój wpis poprawił mi humor na cały dzień i jak słowo daję chętnie poczytałabym niektóre posty. Np "DIY – znicz ze skórki od banana". Czekam do listopada! Może ktoś podejmie wyzwanie :-D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, ja to przeciwnie - cierpię ostatnio na nadmiar weny i już mnie to wykańcza ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.