10/16/2016 02:13:00 PM
Cześć wszystkim!:)
Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem rozpoczęcia swojej przygody z pisaniem bloga, i dziś ta chwila nastąpiła. Czy mój sposób pisania Wam się spodoba? tego nie wiem. Nie wiem też, czy spodoba się tematyka moich artykułów, ale wiem jedno. Jestem szczęśliwym człowiekiem. Mam wspaniałą żonę, oraz niesamowitą córeczkę, i to o nich chciałbym Wam opowiadać. Zdecydowałem się pisać na taki temat bo wiem, że będzie mi sprawiać przyjemność dzielenia się z Wami swoimi doświadczeniami, a żona będzie mnie w tym wspierać przez cały czas:) 

7 komentarzy:

  1. Męskie spojrzenie na pewno ubogaci blogosferę. Powodzenia i pozdrowienia od sąsiadów zza miedzy tj. z podlaskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy, witamy. Podbijamy komentarz Tygryskowej Rodzinki :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego blogowania życzę... I chętnie czasem zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę zaglądać. Zyce wytrwałości i duzo weny! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam z lubelskiego, może już się kiedyś mieliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, coś nowego, z punktu widzenia faceta rodzicielstwo wygląda nieco inaczej, więc zapowiada się ciekawie ;-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa, Twojego spojrzenia na rodzicielstwo :-) pozdrawiam serdecznie i na pewno będę podglądała :-)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.