28 moich postanowień noworocznych! zainspiruj się.

12/29/2017 02:02:00 PM

Kilka dni temu skończyłem 18 lat. Jestem zatem pełnoletni i mogę już samodzielnie kupić alkohol. W sumie, to było 10 lat i kilka dni temu, ale niewiele się od tego czasu zmieniło. Jedne rzeczy robię zwyczajnie dłużej niż wtedy. Kiedyś to tylko łup, łup i niedbale, ale za to szybko. Teraz za to starannie się do wszystkiego przygotowuję, ale jak już się wezmę do roboty, jak już się dorwę, jak chwycę, jak złapię, jak wreszcie wlezę, to już tak do rana mogę! Wejść na takie wysokie łóżko jak moje w tym wieku, to nie lada wyzwanie. 

No ale co Wam będę spamował opowiadaniem o moim peselu, który jest dłuższy nawet niż mój tasiemiec. Zbliża się nowy rok, więc najwyższy czas coś postanowić. Tych postanowień jest dokładnie 28. Mam tyle lat, więc ta liczba będzie w sam raz


1. Przejdę na dietę


Odrzucę wszelkie negatywne nawyki żywieniowe. Zrezygnuję całkowicie z wszystkiego, co w nazwie ma „fit”.


2. Wezmę udział w maratonie


obejrzę wszystkie części Władcy Pierścieni w ciągu jednego dnia.


3. Przejadę się Astonem Martinem


W Need for speed.

4. Trafię w lotka


Przynajmniej jedną cyfrę.


5. wyjadę za granicę


Krasnegostawu, odwiedzić rodzinę


6. Przeczytam przynajmniej tyle samo książek, co w obecnym roku


Do dzisiaj nie przeczytałem żadnej.


7. Przestanę jeść w fast foodach


Będę brał tylko na wynos.


8. będę ćwiczył codziennie


skłon podczas wiązania sznurowadeł powinien wystarczyć.


9. Poprawię się w interpunkcji


Nie, rozumiem. Co ,robię    nie;tak>


10. Nie będę obgadywał innych blogerów


A wiecie, że PigOut….


11. W końcu posprzątam swój garaż


Tylko ja nie mam garażu


12. Zatankuję do pełna


Albo chociaż za pięć dych.


13. Spłacę kredyt za mieszkanie


Przynajmniej 12 rat.


14. Nie będę obgryzał paznokci


Tych u nóg


15. Pójdę do kosmetyczki


Zapisać żonę.


16. Pozwolę żonie przynajmniej raz wydać wszystkie pieniądze na głupoty


Dzień przed wypłatą.


17. będę więcej się uśmiechać


Tylko wtedy będę miał ciągle nienaturalnie wykrzywiony ryj.


18. Przestanę ironizować


Czy ironing, to przypadkiem nie prasowanie?


19. Codziennie będę spędzał czas na powietrzu


Spacer z klatki do auta powinien wystarczyć.


20. Przestanę pisać bloga


W piątki.


I tu niespodzianka. Nie będzie 28 postanowień, bo w międzyczasie, kiedy pisałem tego posta, postanowiłem, że więcej nie chce mi się wymyślać.  

Podobne posty:

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.